tisdag 5 juli 2016

Tisdagstankar från Malmö

Bild från Pinterest


Jag såg att det minsann varit massor med folk som läst sedan vi startat upp det här fina, jag & Mimmi.
Så himla skoj!

Anledningen till varför jag ville blogga och just med Mimmi är främst att jag tycker så himla mycket om att skriva och jag vet att Mimmi också gillar att uttrycka sig skriftligen.
Dessutom är vi båda ganska så fundersamma personer och gillar att vända och vrida på saker fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit!

Det som jag hoppas kommer bli bra med detta upplägget är att det läggs mindre press på att vi behöver prestera och tvinga fram inlägg när ingen av oss egentligen orkar.
Oavsett hur olika våra liv ser ut så har vi energitjuvar i olika skepnader. Förhoppningsvis kommer vi ta fram energigivarna här med! En av mina energikällor är Mimmi! Vill ni veta mer om vår relation?
Hoppas... för det tänker vi berätta om oavsett.

Hmm... andra tankar denna tisdagskväll är:

  • Jag önskar att jag var hungrig igen så att jag kan äta mer av vår goda middag! Får vänta till lunch imorgon.
  • Visst skulle det väl vara bra om det fanns en paraplydoning som man kunde fästa på hundens rygg? Göte HATAR att få regn på ovansidan av sin kropp.
  • Jag borde duscha ikväll, kommer varken hinna eller orka imorgon kl. 05.30 innan jobb.
  • Jag är stolt att få vara min lillebrors storasyster.
  • Eko... eko... eko...
(Jag älskar listor, det lär ni märka).

Nu checkar jag ut för denna gången!
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar